Kreatív Disney Blog

Te is szívesen vásárolsz az internetről, vagy csak "kényszerből" teszed?

2016. március 04. 11:58 - Mészáros Nóra Babytex

szivesenvagykenyszerbol.png
Te is szívesen vásárolsz az internetről, vagy csak "kényszerből" teszed?

Sokáig én "kényszerből" vásároltam az internetről, mivel olyan kis településen élünk, ha bármit szeretnék vásárolni, akkor azt csak a közeli városban tudnám megtenni.

Ez a gyerekek ruháztatásánál sem volt máshogy. Folyamatosan nőttek, havi szinten kellett nekik új ruhákat venni. Kezdetben sokat jártunk be a városba, de nagyon nehéz volt a gyerekekkel a városon belüli közlekedés. A használt ruha üzletekben való vadászatról ne is beszéljünk...

A ruhákat csak hiszti körítéssel voltak hajlandóak felpróbálni, ha már kicsit hangosabbak voltak a átlagnál, akkor a vásárlóktól kezdve az eladókig összesúgtak a hátunk mögött és csúnyán néztek ránk. Az eladók nem segítettek semmiben!

Volt, amikor annyira siettünk, hogy nem volt idő felpróbálni a ruhákat, csak odamértem a gyerekekhez mondván jó lesz rájuk. Amikor otthon kimostam, felpróbáltuk, akkor láttam, hogy HOPPÁ, ez kicsi már az ujjánál. Akkor mondtam magamban, hogy ez itt és most elég!

Arról még nem is beszéltem,hogy használt ruha boltokban a árak, hát mit is mondjak, az elmúlt évek alatt csillagászatiak lettek.. Érthetetlen módon számomra és talán számodra is.

Keresnem kellett egy megoldást, amit végül is sok-sok kudarc, hozzá nem értés és bénázás után sikerült is megtalálnom!

Nem voltam egy számítógépes zseni, sőt az internetes vásárlás nagyon messze állt tőlem. Sokszor sok helyen, főként baba-mama és adok-veszek csoportokban próbáltam használt ruhát vásárolni a gyermekeimnek. Mondván, az anyukák úgysem vernek át, inkább barátságosak, segítőkészek lesznek. Hát tévedtem...

Az első vásárlásaim, hát mit is mondjak, katasztrofálisak voltak. Baba-mama csoportban kezdtem el először vásárolgatni, de nem gondoltam, hogy így is járhatok... Hiszen abban a tudatban voltam, hogy itt anyukák árulnak. De többször is tévednem kellett. Már magamat hibáztattam, hogy hogy lehetek ilyen béna és nem elég körültekintő, hogy mindig rossz döntést hozok!

Úgy éreztem, ezt soha nem fogom tudni megoldani, hogy végre jó és minőségi ruhákat vegyek a gyermekeimnek az internetről. Nem láttam a jó megoldást és nekem volt bűntudatom, hogy a családi pénzt mondhatom azt, hogy felvehetetlen ruhákra költöm.

De nem adtam fel, mert nem is volt más választásom! Minden nap, mikor lefeküdtek a gyerekek, mentem és böngésztem a megfelelő helyet, ahonnan tényleg olyan ruhákat tudok venni, mint amiket a képen mutatnak!

Hosszú idő után megtaláltam azt a reményforrást, amit már az elejétől kezdve keresem. Nem adtam fel, kitartottam és mostanra folyamatos dicséretet kapok más anyukáktól, hogy honnan öltöztetem ilyen szuperül a gyerekeimet?! Mondják elharapva, hogy ezek a ruhák biztosan nagyon sokba kerültek....

Ezen csak mosolygok! Ők még nem tudják azt, amit nekem sikerült megtalálnom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://disneykreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr38443354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása