Sokat gondolkodtam, hogy írjak-e erről a témáról cikket, de úgy döntöttem megírom.
A mai napig szoktunk olyan helyzetekbe belekerülni, hogy a vásárlónak megtetszik a ruhacsomagunk meg is rendeli majd többszöri telefonos és e-mailos egyeztetés után a megbeszélt időpontban el is küldjük Neki a csomagját.
A csomag a megbeszéltek szerint meg is érkezik az MPL futárszolgálat által a házához, de sajnos a tulajdonosa úgy gondolja ő ezt nem veszi át.
Ilyenkor több kérdés is felmerül bennem:
1. miért kell akkor megrendelni a csomagot, ha nem akarom átvenni?
2. vagy ha nem tudom átvenni (nincs meg hozzá az anyagi keretem), miért is kell megrendelni?
3. ha rákérdezünk a "megrendelőnél", hogy sikerült-e átvenni a csomagot vagy hogy miért nem sikerült átvenni a csomagot ismételten akkor mindig készségesen leírják, hogy nem volt jó nekik az időpont és kérik, hogy küldjük ki ismételten a csomagot.
Az esetek többségében sajnos ilyen helyzetnél szokott az lenni, hogy a "megrendelő" nem veszi át a csomagot és visszaküldeti a futárszolgálattal.
Ezeket picikét átgondolva felmerül bennem a kérdés miért is kell akkor rendelni? Tudja erre valaki a választ? Mert sajnos Én nem!
Azért is adtam ennek a bejegyzésnek azt a címet, hogy "Bizonytalanság és mégis vásárlás", mert aki egyszerűen nem biztos abban, hogy gyermekének tényleg kell az a csomag tényleg kellenek a benne lévő ruhadarabok vagy, hogy van rá elég pénze akkor ne rendelje meg.
Ezek mind mind olyan kérdések amiket Nektek mint vásárlóknak kell tudnotok. Erre mi nem tudunk adni választ ez Nektek saját magatoknak kell tudnotok.
A bizalom kérdése Nálunk is nagyon fontos.
Éppen ezért sok internetes gyerekruha kereskedéssel szemben mi mindenkinek bizalmat szavazunk. Éppen ezért mondjuk azt hogy nálunk csak utánvételesen lehet vásárolni valamint, hogy a "megrendelő" által kért időpontban szállítjuk le a csomagot.
Most itt jön a kérdésem, ha ti bizonytalanok vagytok velünk kapcsolatban akkor tessék informálódni! Tessék megkérdezni azokat akik már vásároltak tőlük lehet minket is megkérdezni a rendelés, vásárlás pontos menetéről, folyamatáról. Nekünk nem az a célunk hogy nagyokat mondjuk és a csillagokba beszéljünk. Nálunk az elsődleges, hogy korrektek legyünk veletek szemben.
Ezekről a rendszerint előforduló vásárlási bizonytalanságokról szeretnék írni egy kis e-bookot amivel remélem sok mindenről le tudom rántani a leplet.
Addig is azt kérem tőletek, hogy csak azok vásároljanak tőlünk, akik tényleg biztosak a szándékukban.
Köszönöm, hogy ezt a bejegyzésemet elolvastátok!
Szép napot!
Nóri