Kreatív Disney Blog

A világ 7 legviccesebb levele a Mikulásnak!

2015. december 01. 15:37 - Mészáros Nóra Babytex

Ma meglepődve néztem a naptárra már december 1-e van. Szinte el sem hiszem, hogy ilyen gyorsan eltel egy év. Nálunk szinte már hagyomány, hogy december 1-én megírjuk a levelünket a Mikulásnak. Leírjuk benne, hogy hogyan viselkedtünk ezalatt az egy év alatt illetve azt is bele szoktuk írni, hogy mit is szeretnénk kapni. 

mikulas_level.jpgGondoltam az elmúlt napokban rákeresek a neten, hogy másoknak milyen is ez a levél. Hát mit is mondjak nagyon aranyos és őszinte leveleket olvastam amiket kisgyerekek írtak. Összeszedtem a hét legviccesebb levelet, amit a Mikulásnak küldtek. 

Szerintem nagyon nagyon viccesek! Remélem Nektek is tetszeni fog. 



1.

Kedves Télapó!

Hogy vagy? És a rénszarvasaid? Én jól vagyok, és szeretnék egy új focilabdát, mert a kisöcsém folyton megpróbálja az enyémet ellopni. Nagyon aranyosnak látszik, de valójában ő maga az ÖRDÖG. Szeretnék egy távirányítható játék kamiont is.

Szeretettel, Evan

Ui.: Hogyan jutsz be a házba karácsonykor?

2.
Kedves Mikulás!

Boldog karácsonyt, remélem, hozol sok ajándékot. Kövér vagy.

3.
Kedves Mikulás!

Én próbáltam jó lenni a téli szünetben, de úgy látszik, nem fog sikerülni. Azért kapok ajándékot?

4.
Kedves Mikulás!

Jobban teszed, ha idén hozol nekem pónit, mert ha nem, annak következményei lesznek.

5.
Kedves Télapó!

Claire vagyok ismét, de most a kilencéves bátyám nevében írok neked, akit Mitch-nek hívnak. Ő egy lyukasztót szeretne karácsonyra - mellesleg én is -, és egy gördeszkára is vágyik, de a gördeszkát ne hozd el neki. Mitch nagyon jószívű, de nagyon rossz természete van: csúnyán ír és nem szeret olvasni.
Viszlát, Claire

6.
Kedves Télapó!

Szia, a nevem Deaven. Tudom, hogy te igazi vagy, de a barátaim nem hisznek benned. Megtennéd, hogy küldesz egy aláírt fotót magadról és feleségedről, vagy valami mást? Például a szánod csengője jó lenne.

Kérlek, válaszolj nekem!

7.
Kedves Télapó!

Rudolfnak piros az orra? Akkor most két orra van? A legjobbakat kívánom!

Forrás: femina.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://disneykreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr898130216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása